tisdag 28 april 2009

..

Så är det snart utställning igen.. börjar komma in i den rutinen.
jag kört ganska hårt nu på jobbet, i stallet och helgerna är späckade med så mycket grejer att det är lite tungt just nu men det funkar.

Rider Lilleman, Devin och denna lilla stjärna: http://www.youtube.com/watch?v=CKjzpimEP4o

Söthäst, somsagt det är roligt och rida 3åring, för man kan inte styra och man vet aldrig vart man är på väg utan man är hela tiden bara i nuet för nästa steg kan vara åt något annat håll.
Men jag är så glad över att få vara med om detta lärorika grej i mitt liv och att jag fått detta förtroende att rida Mulle!
den 16 maj blir det trårstestet :)

Nog om detta. Alfons är nybadad och glad hehe dock lite tråkigt att inte få följa med till stallet.
Nä nu måste jag sova om jag ska orka med mitt liv imorgon och halva torsdag sen ni så är det långhelg igen :D :D :D

Inga kommentarer: