måndag 25 maj 2009

..

Vi fick HP och blev 2a placerad i går så jag är nöjd.. nu är vi trötta, så trötta att Alfons ramlade ner för trappen igår :( men han mår trotts omständigheterna bra.. han blev mest rädd tror jag..

Sen blev det stallet resten av dagen i går, supermysigt och skönt att få vara där. det är ju där jag hör hemma.. Hästarna kommer alltid vara min starkaste motor, Alfons är somsagt i första hand min sällskapshund och när tävlingssessongen för Lilleman drar igång igen kommer det bli mindre utställningar och andra tävlingar för Alfons.. Men Alfons kommer få vara med där på hästtävlingarna helt klart då han är min högra hand <3

Igår insåg jag oxå att jag tycker att det är jobbigt med närhet från andra människor, jag vill inte kramas och liknande för jag får verkligen ångest.. det har varit såhär förut att jag tycker det är jobbigt, men nu blev det även jobbigt och krama mina absolut närmsta vänner.. så jag tar avstånd, jag blir avig, jag vill inte. å vill jag så låt mig då få avgöra, sluta anfall för det är så det känns.
Alfons är glad i allafall :) han kan man krama massor på..
Alfons och Lilleman, det viktigaste här i livet

Åter till jobbet, kaosmåndag!

Inga kommentarer: