onsdag 20 maj 2009

suck

SUCK MED STORA BOKSTÄVER!!

Jag skulle rida ut på Lilleman och tänkte jag rider i skogen till travbanan och runt där så kan Alfons få följa med och springa lite eftersom han sen itne får vara i stallet förens på söndag kväll (utställning)..
I vilket fall så red vi i skogen och Alfons är som en yrvind runt Lillemans fötter men LM gillar Alfons så han bryr sig inte mer än när Alfons stannar på stigen för att lukta och Lilleman vill gå vidare, då tar han ner huvudet och buffar till Alfons (så otroligt sött)..
Ja så skulle jag trava på travbanan första varvet gick bra sen bestämde sig Alfons för att få knäck i lurarna och drog.. jävla hundhelvette tänkte jag och visslade och skrek på honom inte fan tänkte han lyssna.. så jag fick ringa Linda som mötte upp honom på stallplan och låste in honom..


Inte nog med det sen skulle LM inte sköta sig på vägen hem och så fick jag bråka länge med honom oxå som stod på bakbenen å så vidare.. som på bilderna var han!! åå trött jag blir på mina ouppfostrade djur, känner mig lite misslyckad faktiskt.
..
Sen skulle jag ta Alfons från buren som Linda låst in honom i och då tittade jag på honom o jävlar vad han nog ångra att han drog.. det är bra att han känner ånger för då kan man pussas sen:D

Inga kommentarer: