torsdag 14 maj 2009

ja..

Vad vore livet utan mitt monster Alfons?
Det frågar jag mig ibland speciellt när Alfons halv 6 på morgonen hoppar upp i min säng och kör slickattack då han hör att väckarklockan ringer.. Ja eller varför inte ha springmaraton när jag äter frukost då han hoppar i soffan och kutar som en galning i heeela huset.
Lilla Alfons..

Om två veckor ska vi åka på jaktkurs och jag ska försöka träna några gånger till innan vi tar bilen till Eskilstuna..

Jag har börjat trava igång min häst nu oxå å det är roligt att efter 20 veckors vila och skrittande äntligen få trava, det tycker lilleman oxå är roooligt :)

Ihelgen som kommer ska jag åka till strömsholm och vi ska visa Mulle (treåringen) på treårstestet, kommer bli intressant och spännande. får se hur det går med ridningen men jag hoppas han gör som han brukar för då hänger jag med på hans noter :) :)

Alfons får nog åka med till landet i helgen dock så behöver vi köpa en flyyyyytväst !!
Nä nu ska jag jobba klart fram till lunchen!
må så gott

Inga kommentarer: