torsdag 5 februari 2009

hjärtat

Ja Alfons blir bara större och störrre men om han inte blivit det vore det ju konstigt.

Alfons har ju fått massa mjäll så idag ringde jag Sara och frågade vad jag skulle göra nu när det blir utställning om två veckor och så, fick tips om att pröva att bada honom med ett naturschampo och lite oftare än vad jag brukar.
ja så Alfons har fått bada i dag och han var såååå lycklig över att han blivit ren eller så var han lycklig över att han övdelevde en nära dödenupplevelse :D
söt är han, mjället syns inte ens så länge men kanske det kommer när han torkar och då är det inte det felet vi tror det är. jag tvättade öronen oxå med tops samt klippte klor i dag, en total renovering helt enkelt..

försöker öva lite på vardagslydnad oxå.
men just nu har jag många bollar i luften.. plugga, jobba x 2 extra jobb, hästen och så Alfons. ja så de hamnar inte på prio ett att träna men men.. jag ska försöka lite senare i kväll

Inga kommentarer: