måndag 23 februari 2009

Lyckorus

Jag har all tur på min sida just nu.

Igår åkte vi på min och Alfons första utställning.
jag var trotsall tävlingsvana väldigt nervös speciellt när vi skulle in i ringen.
Jag tror Alfons kände det på sig och blev trippig.. men men.. sen blev det bara roligare och roligare när vi tog hem ett HP, blev BIR 1a och BIS 1a, så kändes det trotsallt superspännande och roligt.

Lyckad dag med roligt sällskap, Alfons blev jätteglad när han äntligen fick se Arrack. :)
När vi väl kom hem så var vi sååå trötta att Alfons vägrade gå på promenad och knappt äta så det blev en tidig säng gång för oss båda!

idag har vi varit på klinik med hästen och jag fick chockbesked att han var jätte mycket bättre, nästan lite farligt va fort senan läkt men det känns bra och äntligen får jag börja skritta uppsuttet så nu mår jag bra och ikväll ska vi fira.

Inga kommentarer: