fredag 23 januari 2009

.......

Jag känner mig som en dålig hundägare just nu.
jag tränar inget alls förtillfället, jag försöker inte ens kasta dummies eller något, lite av ginstan är nera.
Vi myser mest jag och Alfons eller busar med andra hundar i stallet, jag border lägga ner mera energi som jag gjorde i början för vi utvecklas inte något nu alls. jag över mest inkallning och liknande just om det är något vi övar.. eller att man faktiskt sitter när man hälsar på folk.

Men han är gullig min hund, jag älskar honom såååå mycket. Han sköter sig så himla bra i alla situationer jag sätter honom i. han är så lugn i sig själv och han gör mig förvånad. sen kanske han inte alltid gör alla saker 100% bra men över lags så är han en supergo hund.

Han har fått en ny säng nu oxå och det är så kul och se på honom när han "bäddar" rättare sagt rojdar med filtar som han drar ut över golvet och liknande.
men jag gillar min alfons fast vi inte tränar.. behöver någon som får mig att ta tag i det igen!!

Inga kommentarer: