söndag 11 januari 2009

hemma

Jag är nu hemma igen och möter mitt lilla monster i dörren som blir förvildad och hoppar, studsar om vartannat. lyckan dog när han börja kissa på mig och min fot, varför?!
Han har växt på dessa tre dygna, massor och han fått massa hyss för sig.
hulligan nummer ett och personlighetsförändring, han har hamnat i trotsåldern, nu kommer nog några månader med blod, svett och tårar tror jag. han har börjat hitta på så mycket skit...
Han skäller om han inte får 100% uppmärksamhet och om man inte bryr sig om det då kissar han en meter ifrån än.. jag blir tokig, nu är det hård disiplind.. dessutom har han snattat rå kyckling från katten nu på kvällen dock en väldigt liten bit men det är fortfarande inte okej.
nä i morgon väntas det träning... men jag har saknat min lille vovve otroligt mycket så klart oxå.

Inga kommentarer: