söndag 7 december 2008

...

Helgen gick raaasande fort måste jag få lov och säga...
Alfons blir bara större och större för varje dag som går. nu under helgen så har han mest varit i stallet eller så varit på nya upptåg.
igår åkte jag och alfons till min gamla skola, närmare bestämt berga naturbruksgymnasium eftersom det var julmarknad och julshow :)
så roligt och träffa gamla kompisar oxå..
vi träffa en stor flattekompis där oxå det var mcket roligt tyckte lille alfons.
Självklart var han helt slut efter den turen så han fick vara hemma resten av kvällen.

Idag har vi mest busat i stallet heeeela dagen. det blir lätt att jag glömmer bort att han behöver mycket sömn, han har ätit massa hovrester efter hovslagaren var ute och bytte skor på lilleman.

ja, jag vet inte på rak arm vad som kommer nästa vecka

Inga kommentarer: