tisdag 9 december 2008

...

vi tog en skogsprommenad, en lång sådan då jag behövde gå av mig all gårdagens skit jag hade ju fredag den 13 igår fick jag en stark känsla av. Så vi gick min gamla runda som jag alltid gick med schäfern (Gyros mitt hjärta) jag hade förut, oj va de hade byggt om och asfallterat, byggt upp massa små grillställen i skogen o gud vet allt.

konstigt kändes det, nu har jag kommit hem och jag inser att katten min är otroligt svartsjuk och jag såg det redan igår.. eller inte svarsjuk utan mer en saknad.
igår satt jag vid datan och hade Alfons iknät samtidigt som jag pratade med Helene, så kom katten och hans plats har ALLTID under 8 år varit i mitt knä framför datorn, det är hans plats. Så kom han igår och såg att där låg alfons och sov, tvivlet i ögorna gjorde riktigt ont i mig.. som han sa detdär var ju min plats :(
så nu lekte alfons med sitt ben i vardagsrummet då kom Zorro (katten) i full fart och nu är han nöjdare än på mycket länge.. men nu inser jag oxå hur myyyyycket alfons väger! zorro är lätt som en fjäder :D

Inga kommentarer: