måndag 8 december 2008

suck

Alfons är dålig, vet inte på rak arm vad det är men jag har min funderingar.

Igår så var hovslagaren i stallet och fixade min häst skor och kortade av hovarna, det som blir över då är små hovrester som hundarna bara älskar och smaska i sig..

Så även Alfons och jag försökte så gott det gick och se till att han inte fick i sig all jävla skit han gav sig på eller fick från den andra hunden.. inte lätt.

Igår kväll så kräktes han första gången och jag tänkte att det var för att han åt fort..

Men så i morse igen så började det och det har kommit upp massa hovbitar... så jag tror att hans magen helt enkelt inte kan göra sig av med det på rätt väg och det kommer upp igen.

Han är förövrigt pigg fast nu vilar han i mitt knä och snarkar. han är jättehungrig oxå såklart!!

det jag nu är orolig för är ju ifall det fastnat något i tarmen.

suck det är svårt och ha djur

Inga kommentarer: