onsdag 3 december 2008

onsdag

Ja idag har vi bara varit i stallet heeela dagen. Jag har varit iväg och tränat för Nicole och självklart har Alfons fått följa med. Han är verkligen helt perfekt för mig, han fungerar bra i allt jag utsätter honom för. Han har bra koll på vart jag är när vi är i stallet, han lyssnar och kommer. Igår tränade jag sitt och stanna kvar han var superduktig!! satt stilla 9 av tio gånger så jag är nöjd med det, samt att jag valde att kalla in honom när han suttit stilla så då övade jag ju samtidigt inkallning! Duktig vovve. hm tyvärr när jag kallade in honom så kom han hoppade och studdsade o sprang vidare :S men jag kan väll inte kräva topplydnad på en 11 veckors valp?! eller kan jag det?
Alfons är nu med Jenny, det känns verkligen konstigt att han inte är här.. Jag saknade honom innan jag ens satt in honom i Jennys bil. Mitt lilla hjärta :D


I morse insåg jag har Alfons funnit ett ny säng
Min sackosäck i vardagsrummet framför tvn.
Min lille ögonsten

Inga kommentarer: