torsdag 11 december 2008

haha

Denna lilla hund ger mig ett skratt minst en gång om dagen, han är så glad och får mig att le för det minsta lilla!
Idag har han lärt sig hur man tar sig upp i soffan utan hjälp dock är inte mamma lika förtjust i det hela men jag skrattar gott.
Han tar sats från tven och springer för glatta livet och hoppar det ser såååå roligt ut och ibland fastnar han på mitten då går han ner och tar ännu längre sats och får upp raketfart :D

Nu gormar pappa att han står i diskmaskinen och att han faktiskt inte behöver övervaka allt som händer i huset!
I morgon åker Alfons ifrån mig då jag ska jobba i helgen, det kommer kännas lite tungt men så är det. Han ska med mamma och pappa till landet så imorgon blir det premiärtur i båt och så kommer han hamna på Nämdö där det endast finns skogsväg och grusvägar och på sin höjd en fyrhjuling. Där kan han leka massor i skog och mark, det är fint där för en hund och man behöver inte vara rädd för att det kommer någon bil eller liknande.

Allt för i dag i morgon blir det prommenad i storstaden han får följa med och träna det blir galet!

Inga kommentarer: