onsdag 17 december 2008

..

Som vanligt så blir det sena inlägg då jag åker till stallet på kvällen pga. vissa grejer.
Alfons har varit trött i dag och jag med så vi har helt enkelt låst in oss i huset och sovit i soffan, ingen av oss var speciellt roade av vädret samt vi hade inte mycket energi till något.
Han har busat lite nu på kvällen men vill nog egentligen gå och sova!
Jag har övat lite fot i dag när vi var ute, det var en mycket svår uppgift då han gärna vill stanna o lukta i bland eller hälsa på förbipaserande människa men han var duktig tycker jag :D

Nu när vi köpt de blinkade halsbandet så ser jag honom mycket bättre vilket känns skönt.
Får se hur morgondagen blir vi skulle varit barnvakt åt Elton(brorsonen) på typ 9 månader men hela familjen har blivit magsjuk denna gång är det Liam (storebror till Elton) som blivit sjuk sist var det Nelli (storasystern i familjen). men men sånt är livet vi får vänta till en annan gång helt enkelt. så nu funderar jag på vad vi ska göra i morgon.
Jag skulle vilja åka till stan och gå prommenad vid typ vinterviken eller något dyligt just för att Alfons behöver lite sånt!
Nä men godnatt gott folk

Inga kommentarer: