torsdag 25 december 2008

jul



Bilderna tagna 23 Dec.

ja så är julen över i mitt huvud i allafall.
Alla julklappar är öppnade och det värsta är över, nu nalkas nyår som är grymt mkt roligare!
Alfons har fått massa grejer så som en boll där det ramlar ut godis dock är han något rädd för den haha ett jätteben som är svårt och bära med sig men han är sååå stolt. sen fick vi spårsele och lina vilket gör mig jätteglad för klart jag ska försöka med viltspår innan ettårsdagen och kanske till och med lite flera å nå viltspårs champion, något höga drömmar men om man siktar till stjärnorna så når vi i allafall till trädtopparna.
Ja nu ska jag anmäla mig till lydnadskurs då alfons får för sig att han kan gå in på grannarnas tomter och får kottar i öronen heeelt plötsligt.. åååå va arg jag blir :(
men men jag lyckades skada foten igår och går på kryckor nu, det är läskiga saker säger Alfons men passar ganska bra som ledarhund..
Några längre prommenade blir det inte just nu då jag får ont när jag går för långt, men snart är vi tillbaka.
övade lite dummies här om dagen och det gick ju jättebra det med dock beghöver jag nog lite mer tålamod.. haha jag vill ut nu och träna för fulla muggar men det går inte, han är lite liten än.

Inga kommentarer: