tisdag 9 december 2008

hejoch hå

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, jag är väldigt trött och Alfons dessto piggare så jag sittar här och fnular.
Just nu så bara hittar han på satyg så som att dra ifrån mig från tomten, nu när jag väl fått in honom så lägger han sig i sin säng och kastar ut filtar, biter i dem, krafsar i lådan.... behöver jag fortsätta?! Nä han går på turbo 5a i dag..
Antingen kör vi lite sök eller går en lite längre prommenad.. ja jag vet inte, det blir inget stall för oss i dag då jag äääääntligen ska få åka till arlanda och hämta min älskade Carolin Ahlgren som flyttar hem från Barcelona :) jippi.

Fast Alfons är ju rätt söt ändå, även om man måste bli arg så tittar han på en som att "Vadå" jag har väll inte gjort något.. hm nähä.
Jag är ju så nöööjd med mitt lilla hjärta och jag har fått mycket lovande ord från "hundproffsen" här ute på värmdö till och med ett gott ord från min brors sambo där inget passar om hon inte valt det!! Dessutom hittar hon fel på ALLA, min häst är ju för mycket tävlingshäst och ska inte bära täcken å bla bla bla.. haha men Alfons, hon går runt och säger att jag haft en himla tur som fått en sån fin och lätt hund... hihi det känns bra för då vet man att det är så, sara ger inte beröm mer än nödvändigt!
Lille Alfons, fina vovven..

Inga kommentarer: