torsdag 6 november 2008

2 dagar kvar











Det är verkligen bara två dagar kvar nu.


Jag känner att jag verkligen bara vill att tiden ska gå så fort som möjligt nu, har idag handlat ännu mer saker!
snart badar vi i hundgrejer oxå förutom alla hästgrejer, jag och mina djur.

Katten är något skeptisk men han verkar ändå ta det med ro, harry är ju här och kör mjukstart.






Här kommer lite bilder:




Här är en upphängningsannordning i trappen där det mesta ligger( Halsband,koppel,godis,leksaker,påsar,kloklippare och reflextäcke)
Buren som jag bonat med en dyna samt en pläd
Harry kollar på :)

2 kommentarer:

Dark Flyer´s sa...

Hej,
Gud vad du pysslar till Alfons, det är riktigt roligt att läsa.
Vilken fin bur han har fått.

Vi syns på lördag. Alfons längtar redan efter sin nya matte.

Heléné & Alfons

Martina sa...

Hej!
Va roligt! Så himla söt, lilla Alfons. Själv har jag morbror Gizmo (ja, han heter faktiskt lika som pappan ;)!
Lycka till med den lille grabben! Kul att ni bloggar så vi får följa er!
Jag har tillfälligt lagt ner vår hemsida, men nås via kontaktuppgifterna på www.enzo-tessie.info.se
Trevlig helg!
/Martina, Gizmo och Enzo