söndag 23 november 2008

hm

Idag har Alfons varit med mamma och pappa hela förmiddagen då jag varit i stallet. Jag måste ju somsagt vänja mig vid att han snart ska börja vara ifrån mig.
Idag uppskattade han inte snön lika mycket som igår, nu är det mest kallt och jobbigt tycker han.
har börjat kasta dummies igen då han ett tag bara sprang fram men tog inte upp dem eller så skällde han så jag lät hans huvud villa ca en vecka från det, nu är han mer motiverad och hämta och är riktigt duktig.
Vi övar förfullt med komandot ligg, det är lite svårt säger han och vinkar istället med tassen :D
han är ju otroligt söt, han har lärt sig att inte gå in eller ut genom dörren utan att ha suttit ner och haft kontakt med mig, han är född till stjärna!!

Jag har börjat fundera på om jag kanske ska ringa Helene och kolla om ja får komma och hälsa på nästa vecka och få lite mer tips om träning osv.
inga bilder i dag.

Inga kommentarer: