tisdag 11 november 2008

kväll

I dag har Alfons varit med Jenny då jag var tvungen att åka till Solna.
Det kändes lite jobbigt och lämna iväg honom i typ 2 timmar, men jag var tvungen.
Sen fick jag åka och hämta honom vid ridskolan och Jenny skratta sen säger hon i iver "Han kan ju redan sitt!!" Ja Alfons exakt 2 månader kan SITT!
De ni, sug på den. jag kan ju inget annat än att känna mig lite stolt över min valp.
Fast idag frågade jag mig själv om det verkligen är en flatte jag köpt och inte en liten mesig hund, Alfons vägrar och gå i lera, han fryser och trivs bäst och få sitta inlindad i lillemans fleece täcke i buren.. suck.
Så i morgon ska jag sy honom ett fleecetäcke, det röda täcket han fick av pernilla är ju fortfarande lite förstort!

Nu har han någon jävla energikick, han har sovit nog nästan hela dagen igår och i dag å nu har han energikick och bara rejsar järnet.
Försökte öva lite kast med Dammis men han tyckte den var lite läskig och plocka upp :)
Sötis.
Eftersom han kan sitt såbra funderar jag på vad jag ska öva istället, varcker tass kanske ?!
Nä nu ska vi gå ut,
benet är mkt mkt bättre idag, han studsar och leker nu massor, ngt halt men annars så är allt ok!

Inga kommentarer: