lördag 8 november 2008

första kvällen

Ja nu ligger min lilla Alfons i sin säng och sover tungt med höga susningar.
Hemresan gick jättebra, han kollade läget i buren eller så låg han i mitt knä, sov sen hela vägen hem.

Sen när vi kom hem så filma vi lite, det gillar ju mamma så klart vi ska ha honom på film :)
Vi gick på lite prommenad med harry och alfons gick jättebra med i koppel fast han förstod inte riktigt varför ett snöre förföljde honom, men han en glad lite vovve, jag är så nöjd!
Han har lekt massor och sovit om vartannat, ätit sin första måltid här men det är ju så mkt spännande saker som händer runt omkring men det gick okej det med fortfarande lite kvar.
Ja han apporterar redan löv och det är ju buskul och ruska.
Han är en sådan glad och trevlig hund precis lagom... men tonnåren kommer väl sakta men säkert.


Mamma vill redan låna honom nästa helg men det får hon inte han ska följa med på mig på häst tävling och hejja på min häst som Jenny ska rida i finalen i allsvenskan!
Här kommer de första bilderna:





1 kommentar:

Madeleine Rutberg sa...

Gud så söt han är Johanna. Såklart han måste med på hästtävlingarna nästa helg så jag får pussa på honom ;)