lördag 29 november 2008

....

Igår han jag inte skriva något eftersom jag åkte tidigt hemifrån och kom hem sent oxå..
Alfons och jag tog röda bilen och åkte till mina kompisar Åsa och Kajsa ute i wirahagalund (gränsen mellan åkersberga och norrtälje). Där jag burkade vara massor innan Alfons kom, de har ju tre vovvar så jag har inte vågat åka förens nu.
Ina hatade honom massor fråga oss inte varför (kan va så att hon fått tillbaka sin obotliga svåra elichia), Moa tyckte mest han var läskig och blev rädd när han jagade henne, Mi var snällast hon sa inte något alls förutom när han typ häääängde i öronen på henne.
Han busade massor med sig själv :)
Men han var otroligt trött när han kom hem så jag åkte själv till stallet och tog hand om lilleman samt att jag hade kvällsfoderingen igår igen..
Alfons hade legat och surat massor vid dörren, mamma och pappa hade försökt med allt för att han skulle vara i vardagsrumet men han vägrade.. sen när jag kom hem ja men då passade det och vara i vardagsrumet :D
söta lilla hund! nä nu måste jag städa för nu kommer snart delar av släkten hem till oss och mamma är stressad haha

1 kommentar:

Dark Flyer´s sa...

Husse blev jätteglad över sin överraskning. Tyckte faktiskt att det var bättre än att åka på kryssning.

Nu ska vi ev. åka på kryssning i vår, men det blir en annan stories...

Ha en riktigt bra dag och helg, pussa lillpojken.

Kram