måndag 24 november 2008

snöstorm

Det har snöat massor under natten och hela förmiddagen så Alfons har busat massor i snön.
Vi gick upp till zoot i dag och köpte en borste å så valde Alfons ett ben som han ville ha med sig hem! hihi han är go han. vi plusa massor i snön och vi har lekt, nu sover han och jag sitter här och funderar på vacciansioner.

Valpsjuka+Parvo+HCC+Kennelhosta 460 kr
Valpsjuka+Parvo+HCC 440 kr

så då funderar jag på om det är lika bra och köra med kennelhosta oxå eftersom den bara kostar 20 kr mer..
Vad anser ni? skulle ni köra vara parvo, valpsjuka, HCC(vad är hcc?) paketet eller det med kennelhosta, hur resonerar ni?
Haha, underbart jag kan iallafall mkt om hästarna och försöker läsa till mig kunskap om hund!
Nä nu ska vi väll kanske gå ut snart igen.
Älskar min lille Alfons

Inga kommentarer: