torsdag 13 november 2008

idag

Idag har det hänt mycket.
hm.. Alfons har typ nästan lärt sig vacker tass! jag är inponerad, om han ska lära sig saker såhär fort känns lite märkligt!!!
Vi har kastat Dummies och det gick bra, han hämtar och släpper när jag säger tack men man får kasta typ tre gånger sen blir han ofokuserad och skäller på dummisen eller så hämtar han den inte. men han lämnar av fint och blir lycklig när man klappar.

Nu här under eftermiddagen så har vi gjort något lite halvolagligt, Alfons och jag har varit inne på södersjukhuset och visat mammas arbetskolleger vilken söt liten kompis jag fått.
Så jag smugglade in honom i en väska och så åkte vi hiss. Ja smuggligen gick bra och Alfons var inne i en timme där och lekte med tanterna och gubben, buskul och bita i deras rockar eller stora nyckelringar :)
Han är trött nu, jobbig dag säger han.. ps han drömmer i mitt knä och galopperar!

Inga kommentarer: