onsdag 19 november 2008

Onsdag

Hej Hopp.
Jag har varit dålig på uppdateringen så jag börjar väll med och skriva om hur målen som jag satte upp hur det gått.
Sitt och vacker tass går superbra, han kan bli något ofokuserad borta med hemma sitter det :D
Alfons lyssnar inte till sitt namn än, inte alls faktiskt :(
Två pips inkallning fungerar okej, man vill ju att han ska komma kvickare och ha koll på VEM som vislar så han inte springer till första bästa!

Så nu har jag börjat öva ligg, kolla mig i ögonen inna han får gå ut och in genom dörren. samt att vara ensam och det fungerar bäst i bilen att vara själv då sover han!

I måndas fick han vara kvar i stallet hos Linda och hennes tik Lola medans jag åkte in och mötte en av mina kompisar och gick långprommenad med henne runt vinterviken, alfons är lite för lite än för att få följa med...
I går regnade det exakt heeela dagen, verkligen jätte deprimerande väder så jag hade ingen lust till något faktiskt...!

Idag ä det sol än så länge men något kallt, kanske blir en lite längre prommenad i dag :D

Inga kommentarer: