tisdag 11 november 2008

god morgon

idag vaknade jag av en liten Alfons busade i sängen, ja jo han sover fortfarande i min säng :) haha, det två första dagarna tyckte jag synd om honom för att han kände sig ensam och igår ville jag inte att han skulle hoppa vid min säng med det onda benet.
Han är så supernöjd när han får ligga på min huvudkudde :) å det är faktiskt mysigt.

Idag ska vi snart åka till stallet och så kommer sadelprovan ut till hästen så jag måste vara där i början för att sen runt 12 åka till solna.
Jippi, inte alls vill ligga hemma idag och inte åka till solna.
Eh i kväll blir det dressyrträning då jag faktiskt insett att det går bättre i dressyren än i hoppningen nu mera. eller hoppningen går ju bättre än förut men nu ska det börjas tränas på allvar och det vill inte jag riktigt än, vill inte hamna i dedär dåliga cirklarna igen när allt handlar om tävling och hur bra allt måste vara. så det är roligt med dressyr och det går himla bra nu :)
men jag drömmer mig tillbaka till i våras och kollar på lite film:
http://www.youtube.com/watch?v=42R-TCdGbrE

http://www.youtube.com/user/MantovanioJ där är alla filmer men just runstenfilmen är den jag gillar bäst.
hoppas att mamma och pappa kommer ikväll så de kan filma när jag tränar för det är så nyttigt och se sig själv när man gör felen :P

nä nu jag duscha!

Inga kommentarer: